2.1.09

Gott nytt år

på er alla! Hur har ni välkomnat det nya året?
Vi hade en lugn hemmakväll, inte minst på grund av minstingen. Här inne gjorde det inget när det small men ute var det lite läskigt. Som sagt tog vi det lugnt och kikade på raketerna från hemmasalongen - vi hade perfekt utsikt för stadens fina färggranna fyrverkeri.

Julen firade vi i samma sakta mak - det var ju Görans första jul hemma sedan vi blev ihop (tack, kära silja...) Vi hade det så fint: god mat, god dricka, julfrid på Gamla Stortorget - och varandra! Och vilka presenter vi fick - så fina, så många!!! TACK!!!
Vi önskar er ett riktigt gott och lyckligt år 2009!

Inga kommentarer: