Mitäs teille kuuluu? Meille ei kurjuutta kummempaa. Ei vaan, on vähän tylsää kun Göran on töissä. Miten työ-kaksviikkonen tuntuu aina niin kovin paljon pidemmältä kuin kahden viikon vapaa? Oikeastaan se onkin lyhyempi, jos laskee, että ensimmäinen kokonaan vapaa päivä on torstai ja viimeinen tiistai. No, ylihuomenna kuitenkin koittaa kotiinpaluu, ja päästään vihdoin muun muassa kiitoskorttien kimppuun. Faija vähän puheli, että viikonloppuna olis jotain pienten juhlien näköstä. Herr & Fru Nygifta meet the kompisar. Jeejee! Sitä odotellessa... ;-)
Som ni ser, har bloggen bytt namn. Som ni vet, har också jag bytt namn! Jag ligger i hård träning och har fått skriva mitt nya namn redan två gånger. Ännu fattas dock alla officiella handlingar, såsom pass, körkort, FPA-kort, på mitt nya namn. Men det är på gång, även om det kostar både tid och pengar. Att gifta sig är en hård bransch. Vad män har det bra, Göran behöver inte göra nånting, bara hänga med med plånboken!
Än en gång vill vi tacka alla som uppmärksammade oss på våran stora dag - STORT TACK för att ni deltog i våran glädjefest! Hoppas ni återhämtat er redan... ;-)