17.7.07

If it looks like a duck, swims like a duck...

Indeed, it looks like we are moving!

Bilen är laddad för första lasset som skall gå imorgon bitti. Vi har räknat med att köra tre-fyra lass samt åka och komplettera bohaget med en byrå, tv-bänk och balkongmöbler (= två stolar och ett litet runt bord för att kunna avnjuta dry martini på terraschen).

Återigen har vi konstaterat att vi har väldigt mycket materialer som skall flyttas. Tur att flyttgubbarna kommer och tar hand om allt det tyngsta, dvs. binge, soffa, piano, böcker... och tvättmaskin!

Det har varit en lång dag idag, och morgondagen lär inte bli kortare. Herr & Fru Peace säger tack och gonatt, väckarklockan ringer tidigt imorgon!

P.S. Titta gärna på vårt senaste inköp!