HEIPPA KAMUT!
Tänä vuonna päästiin vihdoin sanoista tekoihin. Skipattiin lahjahysteria & korttisulkeiset ja käytettiin säästynyt aika & rahat johonkin ihan muuhun. Ostettiin vuohi. Ei siis tänne meille Cosmon kaveriks, vaan jollekulle tarvitsevalle. Tasapuolisuuden nimissä muistettiin myös lähellä olevia & kilautettiin muutamat kolikot Joulupataan.
Oikein Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!
Oikein Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!
HEJ ALLA VÄNNER!
I år har vi äntligen fått ändan ur vagnen och gjort något vi tänkt en längre tid. Vi valde att varken shoppa en massa julklappar eller skicka julkort. I stället tog vi de pengarna och köpte en get. Inte till oss själva, inte till Cosmo att leka med, utan till någon som verkligen behöver en. För att sprida lite julglädje på hemmaplan skänkte vi en slant till Frälsis Julgryta.
Vi önskar alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
