Vi firade in det nya året lugnt och stilla här hemma. Vi hade god mat, goda drycker och och njöt av att inte behöva trängas med packet ute i regnet!
Inga nyårslöften i år heller, de håller ju aldrig. Men trots det ska jag försöka skriva lite oftare. Så att mamma också vet hur hennes dotter med familj - framför allt det håriga barnbarnet - har det här borta i Egentliga Finland!