kommer G-mannen hem!!! Tyvärr har jag inte varit så effektiv som jag hade planerat, den första veckan var ju ganska deppis- och ångestfylld. De båda uppsatserna är dock på bra väg. Och till all lycka är professorerna hjälpsamma. Det ligger ju i deras intresse också att äntligen få ut mig! Det ska bli en hektisk vår, sittfläsket sätts verkligen på test. Men belöningen kommer strax efter - utöver att äntligen bli magister. Nyfis? Det är jag också! Få se vad G hittar på...! För att inte tala om kära släkten - vihje vihje ;-)
Men men, back to work, är inte så värst trött så tänkte sitta och skriva en stund till. Då kan jag med gott samvete bara ligga och gosa med G imorgon. Äntligen!!! Undra inte om ni inte får tag på mig!
26.2.08
12.2.08
Tråkig tisdag
Göran åkte på jobb idag. Suck. Att han jobbar som han gör har sina för- och nackdelar. Och nu får jag uppleva de sistnämnda. Hoppas att de här två veckorna går fort!!! Annars är det inte så mycket på gång just nu, jag försöker gå de sista kurserna och plita ihop min lilla uppsats. När Göran kommer hem ska vi åka till Kervo för att fira mammas födelsedag!
5.2.08
Kolla vad vi har gjort!
Undrade ni kanske varför vi hade så bråttom i söndags? Här får ni ett litet smakprov på vad som komma skall!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)