6.12.10

38,5

Det var längesen termometern visat nåt sånt. Inte underligt att jag hackade tänderna även om jag låg under New York-plädet och t o m bredvid den hetaste mannen den här sidan på Atlanten. Jag tror jag kryper tillbaks. Vi inledde dagen med att kika på gårdagens Parlamentet (var tvungna att banda in den, var båda så trötta igår kväll). Han är rolig han André. Bara G kommer hem från hundpromenaden ska vi se vad annat gott & blandat vi hittar i burken.

5.12.10

Hänt i veckan

Vi åkte till 09-området, tillbringade några dagar hos Farsan, träffade Famo, lagade goda middagar, konsumerade kopiösa mängder glögg. Ja, hade det trevligt i största allmänhet!

Men nu. Nu är jag sjuk. Näsan rinner, det kittlar i halsen, jag orkar ingenting. Få höras mera sen.