Värst vad det var länge sen man besvärat sig att uppdatera lilla bloggen... Fy skäms och skärpning nu!
Jag kan rapportera att G är på jobb, suck, jag går på fortsättnigskurs i spanska, jee, och dagarna fylls med ljud från sandblästring av restaurangen bredvid, pust och stön. Men annars är det bra :-P
Jag kan rapportera att G är på jobb, suck, jag går på fortsättnigskurs i spanska, jee, och dagarna fylls med ljud från sandblästring av restaurangen bredvid, pust och stön. Men annars är det bra :-P
