Äkta liv
25.11.08
En liten teaser!
Mossa mossa på er alla mänskobarn, det är lilla Cosmo i vinterskrud! En mera utförlig uppdatering kommer när min mänskomamma och -pappa får tummen ur *** ;-) Må så grankott så länge!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar