25.11.08

En liten teaser!


Mossa mossa på er alla mänskobarn, det är lilla Cosmo i vinterskrud! En mera utförlig uppdatering kommer när min mänskomamma och -pappa får tummen ur *** ;-) Må så grankott så länge!

Inga kommentarer: