21.1.10

Ho ho ho,

gott nytt år på er alla! Beklagar att inte skrivit nåt på länge :(

Året har börjat bra. Vi har firat vår 3-årsbröllopsdag, jag fortsätter med min spanska och Hunden Hund pluggar också vidare hos Elina. Läget är fullständigt under kontroll, nu är det bara fre-lö-sö-må - FYRA!!! dagar kvar tills G kommer hem!!!