Så värst illa ligger det dock inte till, G ska komma hem på en liten "permission" nu på lördag. På schemat står en konsert och en film, båda väldigt mycket efterlängtade! Dessutom längtar vi tillbaka till det Stora Äpplet - vilken semester, vilken stad! Nu snackar vi extatiska upplevelser på hög nivå! Eller vad sägs - här står vi utanför Förenta Nationernas högkvarter, njuter av livet och solen och varandra...!
WE ♥ NY!!!