5.6.08

Tråkig torsdag

Göran är på jobb, det är bara skit på tv och jag har en sista uppsats att skriva. Skrivit har jag gjort så att jag fått ihop 11 sidor (kravet var 8-10), men det fattas ännu en hel del viktiga saker och sen ska det disponeras och putsas och finslipas. Försöker få den färdig till imorgon så jag kan lämna in den och bli godkänd också nån gång. Då är jag ett steg närmare mitt mål!

Så värst illa ligger det dock inte till, G ska komma hem på en liten "permission" nu på lördag. På schemat står en konsert och en film, båda väldigt mycket efterlängtade! Dessutom längtar vi tillbaka till det Stora Äpplet - vilken semester, vilken stad! Nu snackar vi extatiska upplevelser på hög nivå! Eller vad sägs - här står vi utanför Förenta Nationernas högkvarter, njuter av livet och solen och varandra...!
WE ♥ NY!!!