12.9.08

Födelsedagsbarnet

Idag fyller våran lilla gosse två månader! Dessutom firar vi att han nu varit hos oss en hel vecka! Det var förra fredagen han anlände till vårt hem och började berika vårt liv. Vi har så småningom kommit in i rutinerna - det är sova, busa och utepromenader i den friska höstluften som gäller. Och lite äta ibland också. Den största delen av tiden går nog åt att sova för att han ska växa sig stor och stark, och det är på god väg; förra veckan vägde han 4,6 kg och idag är han ett helt kilo tyngre, våran stora, fina gossepojk. Det råder ingen tvekan - vi har fått världens finaste, duktigaste, sötaste, goaste hund!

Inga kommentarer: