Idag åkte jag och hälsade på valparna igen. Jag fick göra det själv eftersom G är på jobb. Den första valpen skulle hämtas idag så jag passade på att hälsa på alla åtta (!!!) en sista gång när de ännu alla var tillsammans. Vilka små gullepluttar! Det verkade som om de hade vuxit sen vi sist var där, torsdag förra veckan. Våran lilla snuttesnutt var så söt när han skuttade omkring, gömde sig och apporterade saker, vissna löv och tallkottar. Tänderna var
fortfarande sylvassa, så det var att akta fötterna och fingrarna! Om en knapp vecka ska vi få hem honom - det är väldigt spännis, t o m lite smånervöst! Och han är redan anmäld till valpkurs som han ska börja gå när han är tre månader gammal. Den lilla gullegossen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar