kommer G-mannen hem!!! Tyvärr har jag inte varit så effektiv som jag hade planerat, den första veckan var ju ganska deppis- och ångestfylld. De båda uppsatserna är dock på bra väg. Och till all lycka är professorerna hjälpsamma. Det ligger ju i deras intresse också att äntligen få ut mig! Det ska bli en hektisk vår, sittfläsket sätts verkligen på test. Men belöningen kommer strax efter - utöver att äntligen bli magister. Nyfis? Det är jag också! Få se vad G hittar på...! För att inte tala om kära släkten - vihje vihje ;-)
Men men, back to work, är inte så värst trött så tänkte sitta och skriva en stund till. Då kan jag med gott samvete bara ligga och gosa med G imorgon. Äntligen!!! Undra inte om ni inte får tag på mig!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar