Tråkig tisdag
Göran åkte på jobb idag. Suck. Att han jobbar som han gör har sina för- och nackdelar. Och nu får jag uppleva de sistnämnda. Hoppas att de här två veckorna går fort!!! Annars är det inte så mycket på gång just nu, jag försöker gå de sista kurserna och plita ihop min lilla uppsats. När Göran kommer hem ska vi åka till Kervo för att fira mammas födelsedag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar