2.4.07

Tårta på tårta,

fest på fest! Inte bara "2 months, 4 weeks from wedding", utan idag är det vår ettåriga förlovningsdag. Inte heller nog med det, förra veckan firade vi "Göffe ett år i Finland". På torsdag är det tre månaders bröllopsdag. Tänk vad tiden går!

Igår var det inte bara "april april din dumma sill" utan en verklig händelse - terasschöppning på Koulu. Idag var det vårens första ute-glass, iso Salmiakki-lakritsi och iso Supertiikeri, i den af solen upplysta och uppwärmda Kuppisparken.

Nu vet vi, och ni också, att våren är här och sommaren i antågande! Härligt!

Inga kommentarer: