4.4.07

Högst upp: 2 r+k, 55 m2

Grattis, Nordea, ni har blivit ägare till ytterligare en lägenhet!

Två banker gav oss möjligheten att förverkliga våra drömmar (tackar för visat förtroende!) men vi tänkte att det är tillräckligt besvärligt för oss att flytta så kapitalet och affärer får ligga kvar ostörda. Flyttlasset kommer att gå nu under sommaren, så alla ni våra stora starka kompisar - börja träna bicepsen och ha mobilen på, man vet aldrig när vi börjar ragga flyttgänget!

Allting har löpt på sedan bostadsvisningen i söndags - på tre dygn har vi fixat oss ett nytt hem och bostadslån. Allting är klappat och klart, vi ska skriva på på tisdag. Men det har krävt sin man och kvinna, att lägga bud, förhandla dem, diskutera lånetider, räntor och amortering - för att inte tala om att vänta på beslutet. Fastighetshandel är en hård bransch... Men till all lycka har vi båda erfarenhet av shipping som inte heller är så lätt!

Inga kommentarer: