Snarare som oktoberyra, det är bara snön som fattas. Våren har slagit full back, kalla vindar blåser och härom dan fick vi till och med lappmögel i ögat. (Hävytöntä, suoraan silmään!) Men vi ger inte upp hoppet. Det är bara bita ihop, dra mössan över öronen och gilla läget!
Våren och de andra senaste händelserna har gett upphov till andra ändringar här i livet. Efter en lång fundering satte jag mig i frissastolen och sade adjö till mina lockar. Min nya frisyr är kort och röd - och jag trivs så bra i den! När vi skrev det föregående inlägget kände vi att bloggen också behövde ett litet vårlyft och - tada, så här blev det. Fin, va?!
Ytterligare något som lyfter oss är våran tremånaders bröllopsdag som vi firar idag. Det har ryktats om att jag kommer att få fina blommor... En rapport följer senare!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar