Som ni ser, har bloggen bytt namn. Som ni vet, har också jag bytt namn! Jag ligger i hård träning och har fått skriva mitt nya namn redan två gånger. Ännu fattas dock alla officiella handlingar, såsom pass, körkort, FPA-kort, på mitt nya namn. Men det är på gång, även om det kostar både tid och pengar. Att gifta sig är en hård bransch. Vad män har det bra, Göran behöver inte göra nånting, bara hänga med med plånboken!
Än en gång vill vi tacka alla som uppmärksammade oss på våran stora dag - STORT TACK för att ni deltog i våran glädjefest! Hoppas ni återhämtat er redan... ;-)
1 kommentar:
Hej på er!
(Passar på och svarar snabbt på din kommentar...)
Tack själv för den trevliga söndagsmiddagsstunden, och mången hälsning på er båda!
Har du försökt med "anonymous"-kommentering? Nackdelen är dock att då syns inte ditt användarnamn där högst uppe , men å andra sidan behöver man inte logga in för att lämna ett litet meddelande.
Skicka en kommentar