31.12.06

Yllättäviä juonenkäänteitä osa I

Uusi vuosi kolkuttelee jo ovella. Tunnelmaan virittäytyessä suosittelemme jokavuotista kohellusta Illallinen yhdelle. "The same procedure as last year?" - The same procedure as every year, James!

Meidän bileet väistyi taka-alalle, kun Göranille nousi kuume. Eikä munkaan olo kovin kaksinen oo. Karaoken ja raketti-ilottelun sijaan kökötetään sohvalla viltin alla ja katellaan kello kahdentoista lyöntejä Senaatintorilta. Pitää vaan toivoa, että tauti hellittää viidessä päivässä, ettei häät mee ihan nuhisteluks ja köhistelyks. Vetistelyä riittänee muutenkin ihan kotitarpeiks!

Siitä puheen ollen, viime yönä näin ekan hääunen. Olin täysin unohtanut kaikki pukujen viimiset sovitukset ja menin sitten kello noin varttia ennen vihkimistä pukua hakemaan. Vaikkei se ollu enneuni, taidan kuitenkin viritellä kolme kelloa keskiviikkoaamuks!

Joka tapauksessa, häitä ja tautia jännittäessä -

OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!! ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer: