Tjenare pitkästä aikaa!
Mitäs teille kuuluu?
Meille ei kurjuutta kummempaa. Ei vaan, on vähän tylsää kun Göran on töissä. Miten työ-kaksviikkonen tuntuu aina niin kovin paljon pidemmältä kuin kahden viikon vapaa? Oikeastaan se onkin lyhyempi, jos laskee, että ensimmäinen kokonaan vapaa päivä on torstai ja viimeinen tiistai. No, ylihuomenna kuitenkin koittaa kotiinpaluu, ja päästään vihdoin muun muassa kiitoskorttien kimppuun. Faija vähän puheli, että viikonloppuna olis jotain pienten juhlien näköstä. Herr & Fru Nygifta meet the kompisar. Jeejee! Sitä odotellessa... ;-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar