(Välillä omalla kotimaisella!)
Aamukampa vilkuttaa "yksi kuukausi, kolme päivää", mutta kalenterilaskujen mukaan nyt juuri tasan viiden viikon päästä olen rouva Fried. Apu-VA! Aika on vilahtanut todella nopeesti. Ja vielä on muun muassa nimikysymys ratkaisematta. Olen vieläkin kahden vaiheilla, pidänkö oman nimeni vai otanko miehen nimen. Toisaalta, miksi en ottaisi, helpompi vaihtaa nyt ja EHKÄ joskus tulevaisuudessa vaihtaa takaisin, jos nyt siltä sitten sattuisi tuntumaan.
Otsikossa on muutes linkki Kiroileva siili -sarjakuvaan, heikkoluontoiset älkööt klikatko! Oli kyllä ihan mahotonta settiä, irtos monet naurut tässä yön pimeinä tunteina (eikä väsymys tietenkään mitenkään vaikuttanu asiaan...)!
Göran kotiutuu keskiviikkona, ja ohjelmassa on joulukuun kuudennen juhlinta mun, meidän kaavan mukaan. Telkkarista luvassa Edvinin Tuntematon sekä totta kai Linnan juhlat. Ensin iltakävelylle kynttilöitä katselemaan ja sitten omatkin akkunalle. Ruoaksi jotain hyvää, ehkä le boeuf ja seuraksi punaviiniä... Sitten sohvalle glögimukien ja konvehtien kanssa, nauttimaan illasta ja toisistamme.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar