Hoppsan vad tiden går! Till julafton är det 16 dagar, nyårsafton 23 - och till femte januari är det bara 28 nätter kvar. Vi som tyckte vi hade så gott om tid... Allt nog och emedan, vi har allt under kontroll. Men, som vi misstänkte, är det en liten skitsak som våller största bekymret, nämligen min nagellack! Min egen samling på 14 olika färger gav inga träffar, så i två dagar har vi varit ute på jakt efter den rätta färgen. Vi tror vi har hittat rätt, men vi får ta en provlackning för att vara säkra!
Imorgon bär det av till blomtanten för att bestämma färg, blommer och design på brudbukett. Bilen och chauffören - fixad. Smink och frissör - klart. Klänning och rosett - på väg. Har vi glömt nåt, "det får vara då", sa Lindkvist.
Ytterligare en prövning - Göran ska se hur fint brallorna hänger på hans kostym. Det är nämligen så att i och med mig har han börjat ett friskare och sundare liv, vilket resulterat i en markant viktminskning. I den här konkursen är kostnaden för en ny kostym bara växelpengar... Bäst att kolla det redan nu istället för att drabbas av hjärtinfarkt på kvällen den 4:e januari!
Som sagt, vi har koll på läget! Fullständigt under kontroll!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar