Paniken sprider sig i lägret! Kom och kollade bloggen, och den fina muckarkammen visade en månad, en vecka, en dag kvar till bröllopet... Iiiik! Helt plötsligt verkar tiden gå så väldigt fort!
Inte bara det, för igår var vi på Fiancée där jag provade klänningen för justering och efter det hos frissan för provsmink och -frisyr. Klänningen kommer att bli som skräddarsydd, precis som Görans rosett! Smink och tjosa kommer också att sitta jättefint, hon visste verkligen vad hon höll på med. Blivande maken smälte som kokt spaghetti eller isbit i ökenvärme! Vi kommer att vara så fina och vackra, så ha näsdukar till hands och "lite film" i väskan!
Imorgon ska Göran på jobb, och i veckoslutet kommer jag efter. Denna gång jobbar han bara en vecka, som tur är, och kommer att för första gången få uppleva sitt nya hemlands självständighetsdag med tillbehör - ljus i fönstren och Okända soldaten.
Även om tiden rullar på och det är mycket att göra hinner vi nog med allt det - samt lite mys-pys och avkoppling!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar