19.12.06

Arvoisat illallisvieraat // Kära middagsgäster

Esteen sattuessa meille on ilmoitettava viimeistään keskiviikkona 3.1. Muutoin meidän on, ikävä kyllä, perittävä illallismaksu.

Vid eventuellt förhinder måste ni meddela oss senast onsdagen den 3:e januari. Avbokar ni efter det datumet kommer ni att debiteras kuvertkostnaden.

P.S.
Olettehan varanneet hotellihuoneen...?
Ni har väl inte glömt att boka rum?!

Inga kommentarer: