Äkta liv
20.11.06
Uppdatering
Tjabba, fixade så att nu kan "vem som helst" kommentera våran blogg. Från och med nu behöver man alltså inte skapa ett blogger-användarnamn om man vill komma med kommentarer.
Så varsågoda, ordet är fritt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar