20.11.06

Uppdatering

Tjabba, fixade så att nu kan "vem som helst" kommentera våran blogg. Från och med nu behöver man alltså inte skapa ett blogger-användarnamn om man vill komma med kommentarer.

Så varsågoda, ordet är fritt!

Inga kommentarer: