25.11.06

Lite drygt sex månader kvar...

Jo, det stämmer. Det är lite drygt sex månader kvar tills vi ska gå se GENESIS!!! Idag har vi lyckats boka biljetter till konserten i Helsingfors den 11:e juni. Då ska Herr & Fru Fried gå och se Phil & co! Vi gjorde allt vi kunde för att få de lite bättre sittplatserna men för en gångs skull får vi nöja oss med det näst bästa... Undrar hur det kommer att kännas...

Just nu känns det ganska pirrigt för imorgon ska vi åka på 80-årskalas i Tammerfors. Det är Inkas morfars syster som fyller år så då kommer jag att träffa ca. 30-40 släktingar som jag aldrig sett förut, så förstå att det är lite smånervöst! Men samtidigt ser jag framemot det, för det ska bli roligt att träffa dem alla.

Eftersom jag aldrig varit i Tammerfors tidigare hade vi tänkt stanna där lite längre, bo på hotell och se oss omkring. Men, på måndag ska Inka prova sin klänning och ha provsmink och -frisyr. Så ett ytterligare besök vid ett senare tillfälle får det bli.

Så saker och ting rullar på!

Inga kommentarer: