Tjena tjena!
Det var väl ett tag sen... Det brukar vara så att när Göran är hemma så har vi så mycket annat att pyssla med än att sitta vid datorn & slösurfa (eller uppdatera blogg för den delen). Nu är vi på tumis med Cosmo och jag tänkte skriva några rader. Inte för att det har hänt nåt, allting flyter på som vanligt. Det är så kallt och mörkt, framför allt mörkt, att det drar ner på humöret. Dock ej hos Hunden Hund, han tuffar på precis som alltid. Dessutom har han haft fullt upp de senaste veckorna, det verkar som om det är några löpiga tikar här i hoodsen, han är precis galen när han går i parken! Men annars är det bra, vi är pigga & glada & längtar efter nästa veckas tisdag - då är flocken samlad igen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar