27.10.11

Ett litet tips

från Friedens Konsult-, åsikts- och översättningsbyrå:

Om ni åker båt med bil - var snälla mot de små matroserna som vinkar in er på bildäck. Annars kan det hända att ni får en otrevlig överraskning i form av trailerfett i handtaget - eller nåt annat smått och gott. Just sayin' !

Inga kommentarer: