från Friedens Konsult-, åsikts- och översättningsbyrå:
Om ni åker båt med bil - var snälla mot de små matroserna som vinkar in er på bildäck. Annars kan det hända att ni får en otrevlig överraskning i form av trailerfett i handtaget - eller nåt annat smått och gott. Just sayin' !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar