Vi åkte till 09-området, tillbringade några dagar hos Farsan, träffade Famo, lagade goda middagar, konsumerade kopiösa mängder glögg. Ja, hade det trevligt i största allmänhet!
Men nu. Nu är jag sjuk. Näsan rinner, det kittlar i halsen, jag orkar ingenting. Få höras mera sen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar