5.12.10

Hänt i veckan

Vi åkte till 09-området, tillbringade några dagar hos Farsan, träffade Famo, lagade goda middagar, konsumerade kopiösa mängder glögg. Ja, hade det trevligt i största allmänhet!

Men nu. Nu är jag sjuk. Näsan rinner, det kittlar i halsen, jag orkar ingenting. Få höras mera sen.

Inga kommentarer: