

Nu när vintern har nått våra nordliga breddgrader så kommer dagens fideloo (jag ska inte sno den, jag lovar, tyckte bara det lät så roligt!) de närmaste tre månaderna att bestå av en gammal, sliten H&M-yllepolotröja cirka 2005 samt mössa, cirka 2001. Skiter fullständigt i hur det ser ut. Här ska det inte frysas!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar