Jag: Tycker du om Mr. Bean?
G: Jag vet inte... Jag har bara sett kanske två avsnitt. Hur så?
Jag: Ja... Du vet... Vi är ju silverkunder på Discshop och nu har de en box med alla Mr. Bean, hela serien, tecknade serien, två filmer och hans nalle.
G: Oj, den är ju så söt! Vad ska de ha för den?
Jag: 49,95. Igår när jag kollade var det bara 13 st kvar i lagret.
G: Jamen för fan, slå till! Fort innan den tar slut! Det är väl nåt som måste finnas i varje välförsett DVD-bibliotek, eller?
Jag: Okej, då gör jag väl det!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar