16.11.10

Där gick dom dagarna igen. Varför går tiden alltid så himla fort när man har roligt? Vad sku man hitta på för roligt nu då att de här veckorna också skulle gå fort som fan. Hmm. Jag tror jag ska leta inspiration i lite inspelat tidsfördriv - The Cleaner, Castle, Hills, City, Roa USA... Lagom gott & blandat.

Inga kommentarer: