Höll på att släcka & stänga av & tacka för mig, och sen slog det mig: medan jag helt själviskt ägnat mig åt Tyra Banks & co, har jag glömt att banda in Halv åtta hos mig åt G. CRAP! Världens sämsta hemmafru.
Nämen vänta nu, var inte den på uppehåll? Var det den här veckan som den fortsätter, eller... (snabbtitt på Fyrans hemsida) ...Nästa vecka. Såja, ingen fara, lugn, bara lugn! Gå och lägg dig nu!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar