Äkta liv
2.11.10
Dagens fångst
Förutom min käre man fick jag hem allt detta:
Inte illa!
Vi har redan provat snögubbsmuggarna & båda sorters glögg. Blossa var betydligt bättre än Loimu, om man nu kan jämföra saffran & blåbär. Men det gjorde vi ändå.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar