2.11.10

Dagens fångst

Förutom min käre man fick jag hem allt detta:
















Inte illa!

Vi har redan provat snögubbsmuggarna & båda sorters glögg. Blossa var betydligt bättre än Loimu, om man nu kan jämföra saffran & blåbär. Men det gjorde vi ändå.

Inga kommentarer: