26.11.10

GP-tävling i konståkning

WTF, where's my Hrda lagen?! Kl 23:00? Äsch, screw this, jag ska snabbt inmundiga mina nattmackor jag var tvungen att fixa - trots att jag åt ett ordentligt lass potäter & korvstroganoff - och sen gå & lägga mig mätt och belåten med min bok. (I brist på bättre sällskap, G är på jobb, och hunden Hund får inte!!! vara i sängen.) Kuppisgatan kuittar.

Inga kommentarer: