29.10.10

The Winner Is

Nån annan som reagerat på att Arla Ingman och Subtv valt samma bakgrundsmusik för sina reklam? Fast egentligen, LMS (och således Sub) var ju först...

När jag googlade för att hitta material för bevis fick jag träff på nån sida som gav mig cravings för saltgurka - och det ordentligt. Var tvungen att tassa till kylskåpet och skära några små skivor. Nu är det nog bäst att tassa under täcket. Natti natti!

Inga kommentarer: