Äkta liv
29.10.10
Varför
Varför måste vi bo i fucking, jävla kuk-Åmål?
Kan inte vi vinna på lotto snart?!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar