Saludos från Friedens Kök & Grill! Vi har just avnjutit en mexikansk lunch bestående av margaritas... och margaritas ;-) Nejdå, några tortillas slank också ner, fyllda med kyckling, sallad & salsa, samt hemgrillade nachos med ost dippade i guacamole! Allt detta sköljdes naturligtvis med den genomgående måltidsdrycken margarita! Ute är det p*ssregn men här inne är det solsken och stämningen är tämligen hög & het!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar