5.4.10

Annandag påsk

Påsken har förflutit lugnt och stilla. Vi har varit hemma och fått njuta av grannarnas elgitarrep både dag och natt. Mysigt att vakna kl 1:45 när de tar toner till Guns n' roses... Not.

I övrigt har vi varit ute & tränat hunden & kikat på en ny favvoserie. Måtte de ge ut de resterande två säsongerna med nordisk textning SNART!!! Vädret har varit grått och småregnigt, på långfredan sken solen och idag med en liten stund.

Vi har ätit kinderägg & memma så att det räcker till nästa påsk. Tur att den bara är en gång om året! I morgon är det åter
igen dags för två veckor till sjöss för G-mannen. Men men, han kommer hem lagom till första maj, och då ska det firas igen!

Inga kommentarer: