Vilken fin lysningssöndag vi fick! Allting gick SÅ bra, vi fick solsken, våran blivande vigselpräst läste upp våra namn, och hans kollega höll en jättefin predikan. Efter kyrkan blev det, som sagt, lysningskaffe hemma hos oss. Det var jätteroligt, sitta och "prälla" med alla, och visa dem vårat hem. Vilket de alla tyckte var fint och trivsligt.
Jaja, det var roligt så länge det varade... I morse åkte Göran på jobb, usch, mysfaktor -7. Men jag, och han också, vi får trösta oss med att han ska bara jobba en vecka. Och jag åker säkert med en och annan gång och hälsar på... Så så värst illa är det inte!
Tack än en gång till alla som uppmärksammade våran lysningsdag, direkt eller via de närvarande!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar