13.1.13

Gott nytt år!

Vi firade in det nya året lugnt och stilla här hemma. Vi hade god mat, goda drycker och och njöt av att inte behöva trängas med packet ute i regnet! 

Inga nyårslöften i år heller, de håller ju aldrig. Men trots det ska jag försöka skriva lite oftare. Så att mamma också vet hur hennes dotter med familj - framför allt det håriga barnbarnet - har det här borta i Egentliga Finland!

Inga kommentarer: