Sonera har fått tummen ur så nu är vi uppkopplade igen. Inte tog det mer än en vecka, hmm... Dock ska jag få kompensation i form av avdrag på 10€ på nästa räkning. Allt är det till, som Famo brukar säga. Idag fick jag ett riktigt glädjebudskap - G kommer hem onsdag kväll!!! istället för torsdag morgon! Visst är det härligt <3 Det lär vara den enda julklapp Silja bjuder på. Man får vara glad för det lilla ;) Jag förberedde redan idag och var och handlade lite smarriga saker till julbordet - sill, gravlax med sås, jultortor (eller deg som jag ska baka till tortor)... Plus lite belöningsgodis till Hunden Hund som ju är så snäll så snäll... Och lydig ;)
Kuppisgatan kuittar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar