Eller ja, idol och idol, men vi tycker väldigt mycket om hennes böcker.
Det trista med den nya boken är att man får vänta vad känns som en evighet för den följande boken. Nån dag när jag är lite piggare ska jag berätta historien om hur vi hittade till dessa underbara böcker!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar