Äkta liv
8.8.11
Kulturhuvudstad
Cosmo visar vad han tycker om kultur &
Colourscape
!
Street Art på Tavastgatan.
Elskåpet fick en ny skrud till kulturåret.
"Ja, det var ju vackert och inte kan ungjävlarna stava heller." -Görans kommentar...
Så såg den ut förut. Bedöm själv, vilket var finare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar