Äkta liv
20.11.10
What's wrong with this picture
(Visst var det nån på åttitalet med den låten - typ nåt glamrock???)
Jag tror jag tar det här fotot varje år. Och alltid är det lika fint, alltid fäster det min blick!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar