Äkta liv
1.11.10
Strejk Schmejk!
Vad pratar de om att
postgången skulle vara fördröjd
? Idag rasslade även den sista skivan in i postlådan. Happyhappyjoyjoy! Gissa vad jag ska göra idag?!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar