28.11.10

Nu är det jul igen!

Hunden Hund undrade vilka är de som flyttat in i fågeldammen?!


Jag började dagen med att lyssna på en favvo ända sedan barndomen:


Lite senare blir det "Tänd ett ljus och låt det brinna..."


Trevlig första advent på er alla!

Inga kommentarer: