Äkta liv
28.11.10
Nu är det jul igen!
Hunden Hund undrade vilka är de som flyttat in i fågeldammen?!
Jag började dagen med att lyssna på en favvo ända sedan barndomen:
Lite senare blir det "
Tänd ett ljus och låt det brinna...
"
Trevlig första advent på er alla!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar