20.11.10

Idag har jag kört skiten ur hunden på morgonpromenaden! Samt tvättat, diskat och dammsugit. Och snart också strukit. Men före det en snabbrunda med hunden Hund när det fortfarande är någorlunda ljust därute.

Inga kommentarer: