Har nu, efter ett halvårs noggrann okulärbesiktning, märkt att programmen på de svenska kanalerna
alltid börjar i tid, och ibland t o m ett par minuter innan (
Halv åtta). Varför, VARFÖR kan inte Finland, som alltid ska ta efter Sverige, försöka imitera det västra grannlandet med det här då?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar